Polen dag 2

Idag vågnede vi op på en campingplads lidt uden for Warszawa. Vi spiste morgenmad og nogle tog et bad. Der efter pakkede vi telt sammen, og kørte mod krakow. På vejen havde vi flere stop. Stop 1: vi fyldte noget på bilen som den signalerede at den manglede. Stop 2: tissepause. Stop 3: vi så at der lå et byggemarked, og vi manglede lige et par ting. Lige ved siden af lå et supermarked hvor vi købte ind til frokost, og nogle snoldede. Stop 4: vi kørte ind ved en tankstation og fandt en bænk hvor vi kunne spise frokost. Lige omkring der hvor vi spiste, var der 2 bure med fasaner, som Sofie blev meget gode venner med, og snakkede med. (Sofie snakker fuglesprog).

På vejen i bilen spillede seniorerne kortspil og uno, imens Claus kørte bilen. Bagefter kørte vi vidrere for at finde en campingplads, vi fandt en, men besluttede at køre videre gennem krakow, og finde en anden campingplads i den anden ende af byen. Vi checkede ind og slog vores telt op. Der efter tog vi bilen endu engang, for at tage ud at handle ind til aftensmad. Vi havde i forvejen besluttet at vi skulle have madpandekager. Vi kørte tilbage til campingpladsen og lavede lækker mad. Nu er alle mætte og trætte i deres poser. Imorgen skal vi ud og besøge auschwitz, som vi alle har set frem til. /Line