Sol og sommerlejrstemning er nok det, der kendetegner ulvenes forårsweekend bedst 🙂
Det var en super god weekend. Skoven var fuld af anemoner og humøret var højt, da ulvene gik de 3 km fra stationen og ud til Birkehytten. Da vi kom frem spiste vi grillede pølser på bål. Efterfølgende gik vi en tur i grusgraven og løb så mange runder vi kunne. Da vi kom tilbage afsluttede vi vores FN’s verdensmålsforløb. Vi arbejdede med mål nr. 16 om fred og lavede fredsduer i selvhærdende ler. Alle måltider blev nydt udenfor og dagen blev afsluttet med lejrbål i den lyse majnat.
Herunder kan du se lidt billeder fra turen.









Tak for en god weekend og ulvehyl!
Emil, Jonathan, Tine, Johan og Estrid

Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.