Sol og sommerlejrstemning er nok det, der kendetegner ulvenes forårsweekend bedst 🙂
Det var en super god weekend. Skoven var fuld af anemoner og humøret var højt, da ulvene gik de 3 km fra stationen og ud til Birkehytten. Da vi kom frem spiste vi grillede pølser på bål.
…





Seneste kommentarer